Recenzie (3 850)
Ragnarök – Konec světa (2020) (seriál)
Máme tady komunitu lidí v městečku. Jeden z nich hraje za Bohy, několik dalších hraje za znepřátelené Obry a zbytek je komparz. A tak si tam o tom všichni 6 dílů unyle vykládají. Celý děj této užvatlané a vynuděné ptákoviny by se vešel do jednoho 20minutového krátkofilmu a i tak by to byla otravná hovadina. (8%)
Cenzorka (2021)
Film o ženské, která chodí, mluví, telefonuje a kouká na televizi a trochu jí hrabe v hlavě. Ukázková nuda po celou dobu a děj nulový. Ryzí hnůj. (1%)
Špecialisti - Bodyček (2021) (epizóda)
🤮
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Debilita hodně po vzoru kanadských filmů, tedy studiovka, spousta detailních záběrů do bezvýznamných vážných obličejů, zcela debilní děj, samé debilní kecy, jedna hovadina za druhou, a všechno kolem svítí a bliká. Hnůj. Okořeněno trapnými pokusy o humor a animovanými krajinkami jako z PlayStation. (5%)
The Retreat (2021)
Tak to byl fakt rychlý film, do konce jsem dopřeskakoval za pár minut. Zkraje 20 minut bez obsahu, pak tma a šmouhy a tma a tma a šmouhy a konečně konec. Bez nápadu, bez gore, bez herců, bez peněz, úplně bez čehokoli aspoň nějak zajímavého. Velmi mrzká hovadina. (2%)
Armáda zlodejov (2021)
Přišlo mi to jako chaotické puzzle poskládané z filmů, které jsem kdysi viděl. Pradědeček Brosnan si zahrál ve skupině nevýrazných, zbytečných a nezajímavých mladých tváří. Režie otřesná. Asi to mělo být místy komické. Nebylo. Spousta trapných částí jakoby vtipných, ale zcela nevtipných. Asi by měl spíše zůstat u komerční reklamy na nějaké to blbé kafe. (34%)
Každý tvůj nádech (2021)
Hypernudné rodinné TV drámíčko o úplně blbé babě a její ještě blbější dceři. Jedno klišé za druhým a nuda od začátku do konce. Hnůj. (3%)
Bezpečí (2021)
Tohle nebyl thriller, ale otravně pomalé vesnické drámíčko o ničem. (6%)
Sliediči (2010) (seriál)
Série začíná celkem nadějně s docela sympatickou dvojicí zoufalců - soukromých detektivů, kteří v prvních dílech řeší drobné věci. Sice jsem se ničemu ani jednou nezasmál, ale dalo se na to jakž takž koukat, pokud člověk v každém díle popřeskakoval tak 20 minut zbytečných blábolů. V druhé polovině série to jde do kytek. Už se skoro nic neřeší, jen se žvaní, přibývají vedlejší linky a další zbytečné postavy a ty žvaní a žvaní. Přibude rodinných vykecávaček a jakýchsi osobních problémů některých postav a tak se o tom furt žvaní, ale mě to vůbec nezajímá. Smysluplný děj se scvrkává na pouhých pár minut na díl, ještě navíc nezajímavých a nudných, a jinak se žvaní. Intenzivní, až protivná nezajímavá nuda. Je dobře, že to nepokračuje další sérií, nebylo by kam ani proč. (17%)
The Escapist (2008)
Plně debilní muklí film o nějakém dědovi. Jako by scénář sepsal a film zrealizoval člověk mentálně na úrovni základní školy a tak trochu na houbičkách. Otřesný blbý škvár. (1%)