Recenzie (328)
Tankový prápor (1991)
Kdo byl ve správné době na vojně u tankistů, ten Omerovi, potažmo Škvoreckému toho moc vytknout nemůže.
Případ Roubal - Epizoda 2 (2021) (epizóda)
Recenze byla přidána, proč má být napsána nová nebo znovu? Jedním slovem: Výborné. Což se ovšem netýká nového režimu ČSFD, úspěšně ztrácí kredit.
Případ Roubal - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Kopáčová nezklame. Nosný námět, výborné obsazení. Snad se to dostane i do normální distribuce.
Američan (2010)
To je zase vylepšení.
Kukačky - Epizoda 13 (2021) (epizóda)
Pěkně udělanej seriál, konec to ovšem totálně pohnojil.
Taxi 121 (2016)
V podstatě extrémně nízkonákladová pitomost.
Kukačky - Epizoda 11 (2021) (epizóda)
Trochu to uvadá. Nelze se divit, všechny podstatné události se už objevily, s výjimkou vztahu nemocnice a rodičů, takže se recykluje již známé. Čtyři hvězdy dávám v globále za všechny, protože jsem dosud nehodnotil. Samotná osmička si je určitě nezaslouží.
Predtucha (2007)
Divnej film o tom, že osud nezměníš.
Hlava Medúzy (2021) (seriál)
O relevanci seriálu, též o tom, jak si ho sami autoři váží, svědčí i to, jak je na ČSFD standardními opatřen atributy. Z 20 herců je u epizod uvedeno 5. Jinak jednoduché, většinou infantilní zápletky. A vícekrát nelogické, až nemožné řešení. Paradoxně, oproti hodnocení ostatních, mě asi nejvíc oslovil poslední příběh.
Hlava Medúzy - Kalich horkosti (2021) (epizóda)
Zatím, a nakonec, nejlepší. Ovšem nevybočuje z jednoduchých scénářů.