Recenzie (3 760)
Pozoruhodná cesta fakíra, ktorý uviazol v skrini (2018)
Neuveriteľná, nepravdepodobná ale za to veľmi pekne farebná cesta životom jedného Inda.
Demolice (2015)
Neskrývaná úprimnosť.
Plán pro rodinu (2023)
Skôr menej zábavných miest ako viac.
Chudiatko (2023)
Ja som chudiatko, že som si to pozrel celé a nevypol po 5 minútach. Asi som si to mal pozrieť až po zámene mozgu.
Halo - Aleria (2024) (epizóda)
Rany a city.
Halo - Cíl (2024) (epizóda)
Konečne akcia.
Halo - Visegrad (2024) (epizóda)
Tak a je to tu.
Halo - Meč (2024) (epizóda)
Nič sa nedeje.
Duna (1984)
Snaha bola, ale nevyšla. Smiešne.
Halo - Svatyně (2024) (epizóda)
Veľmi pokojný a slabší rozjazd druhej série, snáď to tak neostane.