Posledné recenzie (180)
Princezná (2022)
Začínám měnit názor na disneyovky. Jasněnka na steroidech uklízí věž od žoldnéřskýho sajrajtu. Prvky RPG a komba zaručeny. Bossové. Ruská domina s bičíkem. Nedokonalý gilty-pležr. Je úplně jedno o co tam šlo….už si to ani nepamatuju. Dialogy doporučuju na speed 16x.
The Gray Man (2022)
Masakr policajtů v Praglu. Nebezpečně rychlá tramvaj. Ultimátní kníratý hajzl kapitán Amerika. Jinak chaos, sympatický herci a akce, která chce být Bond nebo Cruise ve výprodeji, je spíš XXX bez plešky. Rád se kouknu na další díl, ale příště nutně líp. Už ten název je takový ničemný, asi trochu popisný…srát na předlohy.
Predátor: Korisť (2022)
Po fakt dlouhý době filmík, který vybočil z šedi. Nebo se možná jen vrátil k tomu, co kdysi načrtly přímočarý akčňáky z 80tek. Bravo….není to bez chyb, asi to nezůstane v hlavě jako Arnieho jednička, ale vrací to zcela nekompromisně mimozemskýho lovce znovu do soukolí šoubizhnusu.