Obľúbené filmy (10)
Profesor v ringu (2012)
Ja som sa bavil. Vtipná, svieža komédia pre celú rodinu. Kevin James i Salma Hayek (vo svojich rokoch) boli výborní. Malo to nápad, spád i tú správnu "šťavu". Možno ste videli podobné scény v iných filmoch, ale tu to bolo namixované skvele. Odporúčam.
Pád Bieleho domu (2013)
Zlomené mesto (2013)
Slušný scenár a kvalitné obsadenie filmu bolo "utopené" v zlej réžii. Film postráda napätie a viac akcie, resp. akciu celkovo, pretože jej je vo filme ako šafranu. Krimi zápletka sa stávala miestami neprehľadnou. Škoda nevyužitých hereckých kvalít Marka Wahlberga či Russella Crowea.
Mama (2013)
Dobrý film, dobre zahraný, s dobrými efektami a dobre namixovanou hudbou.
Pomsta mŕtveho muža (2013)
Síce zo začiatku trošku neprehľadný dej, ale postupom času zrozumiteľný. Film má slušný spád, kvalitných hercov. Len tak ďalej.
Mud (2012)
Moje bláznivé dvojča (2011)
Super 8 (2011)
Rio (2011)
Celkom zaujímavý dej aj zvieracie postavy.Aj dobrý scénar.Režisér Carlos Saldanha je celkovo dobrý.Aj pesničky veľmi dobré. Odporúčam všetkým.68%
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Bavil som sa. Prostredná časť síce slabšia, ale záver nesklamal, aj keď sa odchyľuje od skutočnosti. Mám rád Bena Afflecka ako herce i ako režiséra. 90 %