Posledné recenzie (382)
Zimné prázdniny (2023)
Sorry, ale ne. Kamerou, celkovým feelem, i způsobem režie, herectví a vyprávění jsou to jen vykradené snímky z 80's velice podobného stylu. Navíc tomu dát stejný filtr jako 80's filmy, to je opravdu až moc okaté. Poté, co spratek se sobeckou narcisistickou matkou jež ho odmítla na Vánoce vzít domů začal po vykloubení ramene v rozestavěné tělocvičně bondovat s psychotickým dementem profesorem, a zašli si jen oni dva do dineru na intimčo burger s kolou, jsem do toho hodil vidle.
Ronja, dcera loupežníka (2024) (seriál)
Zdlouhavé, nudné, stejně nezajímavé jako si to pamatuju z 80's jako dítě. Příběh by mohl být zajímavý kdyby měl ráz a pořádný děj který se někam posunuje a nenudí. Myslel jsem že 2024 remake bude v tomto smyslu přepracován na více svižnější a akčnější. Bohužel, Švédi si s touhle jejich národní klasikou jedou stále tu svou starou loudavou a nezáživnou písničku. Skoro odpad a velké zklamání! 👎
The American Society of Magical Negroes (2024)
Proboha co je to ten Kobi Libii za píču? To se nedá tohleto. Amatérský pokus "provokovat" dopadl jako hromada cringe nekoukatelných sraček!