Posledné recenzie (114)
Ďáblův chlapec (2018) (seriál)
Jakože, nebylo to špatné, ale ten psychadelicky roztekly styl kresby nemám ráda, i když tu měl své opodstatnění. Ale asi první anime s takovou nahotou a vízi :D. A hudba taky supr. Jinak mě to ale extrémně za srdce ne chytlo tak, že bych se na to podívala třeba znovu
The Rocky Horror Picture Show (1975)
Jakože muzikály nemusím. Tady byly ty písničky hrozné, až možná na dvě. Ale prostě za Curryho musím. Jeho zpodobnění N. Furtera bylo úžasné. Prostě super drag queen s menšími sklony k šílenství :D Jeho výrazy i pohyby, nemělo to chybu.
Circle: Uzavretý kruh (2017)
Tenhle film je zajímavý tím, že ukazuje současnou možnou představu vývoje technologií do budoucna. Tak trochu děsivou. Ale na to, jaký ten film potenciál měl, tak až na tohle sdělení to bylo zcela zbytečné. V podstatě tam není žádný děj a závěr je úplně nedodělaný. Tomu filmu prostě chybí duše.Za mě teda hodně, ale opravdu hodně slabé, byť tu jsou dosti zvučná herecká jména.