Obľúbené filmy (10)
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Tento film ma rozosmeje kedykoľvek, k tomu skvelá hudba, reálny život so všetkým tým hrmotom a absurdnosťou.
Doktor Živago (2002)
Skvelý film, skvelé obsadenie, atmosféra, historická presnosť. A hlavne Hans Matheson - presne tak som si Živaga predstavovala. Omar Sharif sa mi jednoducho do tej úlohy nehodil, bol príliš exotický. Samozrejme, kniha je kniha, lae táto verzia je jej najbližšie.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Skvelý, skvelý! Tarantino je pán, a pre mňa za mňa môže natočiť aj reklamu o vložkách, aj tak ho budem mať rada :) Naozaj, a dievčatá chceli vyzerať ako Mia - strih vlasov, biela košeľa, nohavice - skvelé obdobie :)
Divoký Django (2012)
Western nemusím, ale zasa western od Tarantina je iná káva. Asi som neobjektívna, ale ten film je skvelý - Ku-klux-klan, zlý DiCaprio, zimomriavkotvorný Samuel L. Jackson a výborný Waltz.
Trainspotting (1996)
Tento film, napriek tomu, že sa zaoberá témou drog, nie je patetický, poučný, naopak, nenásilne ukazuje, aký je naozaj život s drogou alebo aj bez nej. Skvelí herci, nezabudnuteľné repliky, a samozrejme hudba. Perfect day...
Sedem (1995)
Ach, bože, tento film som ochotná pozrieť si aj dva krát za deň. Brad Pitt je skvelý, atmosféra, kamera, strih - to všetko pohlcuje.
Mlčanie jahniat (1991)
Napätie od začiatku do konca. Jodie Foster je skvelá. Postava Hannibala Lectra zaujímavá, výnimočne vykreslená, aj keď podľa expertov nereálna. Najlepšie krimi.
X-Men (2000)
X-menov zbožňujem, sú iní a musia bojovať za svoje miesto na tomto svete. Nie vždy sa to dá bez porušenia morálnych pravidiel. Silná myšlienka. A k tomu filmárske umenie, napätie, akcia.
Americká krása (1999)
Vyber si život... Najlepší Kevin Spacey.
Elvis (2022)
Úplne úžasný film so skvelou hudbou, výborným Austinom Butlerom. Mierne som sa obávala stopáže, ale kľudne by som dokázala sedieť v kine ešte dlhšie. 100% bez debaty.