Recenzie (76)
Malé ženy (2019)
Z hereček byla nejlepší Meryl Streep jako protivná babizna, děvčata mi připadala moc stará – lepší obsazení má podle mě adaptace z roku 1994 (hluboký hlas Florence Pugh opravdu nesedí k Amy, které je na začátku 12 let). Timothée Chalamet vypadal proti dívkám téměř dětsky. Nakonec byly nejlepší ty scény s nakladatelem, pošťouchly tu látku do moderna.
Ideálny manžel (1999)
Velmi vykostěná předloha.
The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (2018)
Kéž by to natočili v BBC jako jednu z těch minisérií, kde si nic nevymýšlí, jen se přesně drží předlohy. Filmová Juliet je karikaturou té knižní.
Terapia láskou (2012)
Herci hrají jak o život, ale CO?
Logan: Wolverine (2017)
Díky tomuto filmu jsem si připustila, že Wolverine je Jackmanova životní role.
Vtedy v raji (2016)
Tak ona už kniha byla slabá, to by scénář musel psát někdo jiný, aby z toho něco vykřesal.
Sedem statočných (2016)
Slaboučkej scénář, nevyužité postavy, místo napětí nuda.
Módní návrhářka (1957)
Proč mám pocit, že Gregory Peck hraje Caryho Granta?
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Nebyla to vyloženě tragédie, ale taky nic světobornýho. Klišé, sentiment (kterej nedojme), spiklenecký pojukávání (kuk C-3PO), roztříštěnost (X planet a X typů hejbadel). Ze zvyku fandíte rebelům, aniž byste si někoho zvlášť oblíbili. Nejlepší ze všeho byl konec (vážně!). Navíc slabá nová hudba, vždycky když zazněl útržek některé staré melodie, rozsvítila se mi kontrolka: Á, Williams... Po zhlédnutí dalších nových Star Wars musím hodnocení zvýšit.
Poldark (2015) (seriál)
Krásná výprava, koukatelní herci, ale tak banální a klišoidní příběh... Kdyby se vyškrtlo ježdění na koni po útesech a další romantické záběry, smrsklo by se to asi na polovičku.