Posledné recenzie (1 138)
Nezlomní (2024)
Kynologové budou ronit slzy. Přitom vlastně o nic nejde ale i tak je film protkán emocemi. A to říkám jako (ne) fanoušek Markieho Marka. Škoda jen, že zavod není víc "o hubu" jak ve filmu popisují ale jedná se vždy o větší či menší prostřihy. Ale i tak velká spokojenost.
Clarksonova farma - Série 1 (2021) (séria)
Clarkson přestal dělat kravinky s autama (což nás mrzí) ale zároveň začal farmařit (což nás těší) a první série je prostě boží. Nejde přitom ani tak o to se popadat smíchy za břicho (i když uznávám, že scény s Geraldem byly dokonalý, hlavně ta, kde řídí kombajn, u té jsem umřel) ale seriálem prostupuje až téměř hmatatelná feel good atmosféra, kdy každý díl nabídne alespoň pár epochálního scenérií a záběrů na pohádkový venkov. Jeremy tu zároveň seznamuje Diváky, prostřednictvím svých problémů, s byrokracií a úředničinou, nad kterou někdy zůstává rozum stát. A i když víte, že tu jde o Clarksona, nějakým zázračným způsobem mu ten úspěch přejete, chcete aby uspěl. Dost slov, jde se na druhou sérii.
Jedeme na teambuilding (2023)
Bahno české kynematografie pokračuje. Dokonale nevtipná, nepřirozená, product placementem napěchovaná podívaná, kde se vsichni chovají jako totální dementi a jedinej Kotek ru něco hraje. Timi g na vtipy tu není, žádná gradace a pokud mi někdo řekne, že se u toho bavil, tak to leccos vypovídá o nízké úrovni diváctví. Tohle bych totiž pouštěl vězňům jako formu trestu a jsem přesvědčen, že to bude účinnější nez waterboarding!