Obľúbené seriály (9)
Mestečko South Park (1997)
Hra o trůny (2011)
Původní (2013)
Futurama (1999)
Sága rodu Forsytovcov (2002)
Kvůli Jolyonovi st. přehodnocuju na 5* - po letech mě podruhý dostala jeho smrt :(
Kvůli Jolyonovi st. přehodnocuju na 5* - po letech mě podruhý dostala jeho smrt :(