Obľúbené seriály (10)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Je zajímavé,že v tomto naprosto dokonalém seriálu všechny hlavní postavy touží po jistotě šťastného rodinného života.Cestou k tomuto cíli ale vraždí,podvádějí,kradou a dávají volný průchod nejnižším temným pudům.Scénář bych dal jako povinnou látku všem českým scénáristům.Žádné atraktivní scény,žádná vata.Zde se to všechno sešlo v takové šťastné brilantnosti,jako u Beatles.
Ja, Claudius (1976)
Kung Fu (1972)
Sedemnásť zastavení jari (1973)
Drasticky mužný příběh.Je pravdou,že druhou světovou umí Rusové tradičně nejlépe.Nemám nyní na mysli některé prvoplánově ideologické filmy, ale například Klimovův Jdi a dívej se etc.Představitelé říšských represivních sil jsou v seriálu vykresleni beze snahy udělat z nich sarkastické karikatury.Špičkový sovětský agent v podání Tichonova je velmi uvěřitelný.Dokonalá vnější autenticita tlumí občasné vložené morality sovětského střihu.Kdyby se hovořilo o jiné víře,člověk by dospěl k pocitu,že na tom makal se Semjonovem i Graham Greene.
Mestečko South Park (1997)
Obludný, fascinující ,krupobití zničujícího humoru.
Kráľovstvo (1994)
Cracker (1993)
Carnivale (2003)
Berlin Alexanderplatz (1980)
Vraždy v Midsomeri (1997)
Udržet po léta takovou laťku, učinit hrdinou tuctového policejního důstojníka,vlastně typického středostavovského suchara-klobouk dolů.Líbezný anglický venkov plný zlých,nepřejících,chamtivých a vraždychtivých postav.Vždy je mi líto stále zaměstnaného koronera, který již ohledal desítky mrtvol,a určitě jej často tahali od oběda.