Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Hra o trůny (2011)
Jistě, pane premiére (1986)
Kdyby šlo dát šest hvězdiček tak je tam bez váhání vpálím... :)
Jistě, pane ministře (1980)
Letečtí stíhači v boji (2006)
Jeden z nejlepších dokumentárních seriálů,ale opravdu ta jednostranost je tam velká a věřím že např. vietnamští piloti by taky měli co říct v komentářích!Snad se nám dostane další série která bude vyvážená!ale i tak 5...
Teória veľkého tresku (2007)
Závody v dobývání vesmíru (2005)
Černobyl (2019)
Seriál o kterém bylo napsáno a řečeno mnoho v superlativech a právem,opravdu je to počin ne roku ale desetiletí!Havárie v Černobylu byla vždy tak trochu v pozadí a v nezájmu(u mě osobně určitě ne),skvélá práce od HBO která toto téma uchopila a zvedla do nebe,konečně dílo které popisuje tuto tragédii tak jak si zaslouží.
Okupace (2015)
Fikce?Možná ale historické zkušenosti i žhavá současnost naznačuje že Ivani jsou schopni salámovou taktikou(plátek po plátku) naskočit na tanky a udělat v čem jsou nejlepší...okupovat!Ukrajina by mohla vyprávět!Skandinávie opět prokazuje filmový i seriálový nadprůměr...