Recenzie (40)
Simpsonovci - Grampy, Can Ya Hear Me (2017) (epizóda)
Nemám ráda, když se v Simpsonovech přepisuje něčí minulost, tady konkrétně Skinnerova - ale jinak pro mě průměrná epizoda, ale poslední scéna odkazující na GOT byla trefná - za to všechno dávám tři hvězdy.
Zaklínač - Touhy v láhvi (2019) (epizóda)
Hodnotím jako někdo nepolíben knižní předlohou. U této epizody si ty čtyři hvězdičky zaslouží především opět hláškující Marigold a pozadí scény, ve které se Yennefer a Zaklínač poprvé setkají - ta scéna byla velmi, ale velmi podmanivá (dialogy mezi dvěma protagonisty bohužel už moc ne :-( škoda)
Zaklínač (2019) (seriál)
Knihy jsem nečetla, hry nehrála, hodnotím tedy jen jako prostý divák nového fantasy seriálu a musím říct: tohle se povedlo!! Na první pohled mě zaujala hudba, která je nádherná a přímo se hodí do tohoto zvláštního světa plného monster, zaklínačů, čarodějek a čarodějů a v neposlední řadě vtipných i když dost dotěrných bardů :-) Musím taky podotknout, že český dabing se tentokrát hodně povedl a Ondřej Rychlý jako zpívající Marigold má překrásný hlas a pro mě osobně je píseň "TAK DEJ GROŠ ZAKLÍNAČI" o chlup lepší v českém znění než v tom půvoním (které se mi samozřejmě také líbilo, ale když se tato píseň rozjela poprvé, na konci druhé epizody, málem jsem z ní odpadla...) A poslední věc, kterou bych podotkla je, že mně vůbec nevadily tři časové linie, právě naopak, příběh mi tím pádem přišel dost dobře a zajímavě podaný. Toť zatím vše, uvidíme, co přinese druhá serie.
Simpsonovci - The Girl Who Slept Too Little (2005) (epizóda)
"Tiše, něco slyším..." - "Jo, to mi utíká život." :-D Skvělá epizoda.
To (2017)
Novější zpracování IT je v určitých směrech lepší než verze z roku 1990 - to se asi dá říct. Obsazení herců je sofistikovanější a rozhodně se povedlo a Pennywise je mnohem strašidelnější a vyšinutější. To je ale asi dáno i dnešní dobou, kdy je filmový divák i na leccos zvyklý, tak se musí přitvrdit. Jako film s příběhem i jako horor si vede úctihodně a společně s dvojkou ho zařadím do mých oblíbených hororů - Pennywise byl pro mě neskutečně skvěle zahraný.
Hrôzostrašný príbeh hračiek (2013) (TV film)
Sice víc vtipné, než hororové, ale svoji kvalitu to stále má (bohužel je to příběhově stále o tom samém...). A celková zkrácená stopáž mi vyhovuje ze všeho nejvíc.
Simpsonovci - Crystal Blue-Haired Persuasion (2019) (epizóda)
Bože ta Líza už je tak nesnesitelná!!!
Simpsonovci - The Girl on the Bus (2019) (epizóda)
Nebylo tu toto téma už párkrát předtím???
Simpsonovci - The Clown Stays in the Picture (2019) (epizóda)
Fenomén podcastu dorazil i do studia Simpsonů, ok.
Simpsonovci - Girl's in the Band (2019) (epizóda)
Bohužel čím dál tím nudnější díly bez originálního nápadu...