Recenzie (94)
Gran Turismo (2023)
Až na tu delší stopáž a "by the book" žánrový klišé je to dost v pohodě autíčkářskej biják. Tři …a půl.
Grease XXX: A Parody (2013)
Jelikož si Will na XXX parodiích postavil kariéru, tak se dá o Pomádě s hvězdičkou říct, že se vlastně jedná o klasickou Ryderovku. Tou klasikou myslim samozřejmě low budget a green screeny. Nicméně v rámci "žánru" tu máme vcelku milou jednohubku. Šoustandy hodnotit nebudu, páč žádný inovace se nekonaj a jde o rutinní prcání před kamerou ale oceňuju vtipně přepsaný a interpretovaný songy z původní Pomády. Navíc Riley jako Sandy je tady fakt ňuňu ♥ Tři a půl hvězdy.
Myši patria do neba (2021)
Drobotinu to bavilo a já netrpěl. Plusový bodíky za kvalitní loutko-animaci.
Men (2022)
Filmbizarro. 3,5*
Rodinka Tlučhořovi aneb Byli jsme a budem (2021) (divadelný záznam)
Pro fanošuky Tlučhořovic a mistrů Kaisera s Lábusem povinnost. Nicméně za dlouhý záběry publika v momentech, kdy se na jevišti něco děje by kameraman zasloužil pár facek. 3,5*
Miláček táta (2022)
Nezdárný otec si vytvoří falešnou online identitu (fajnou cérku mimochodem) aby se sblížil se synem. Sice se tam najdou nějaký ty žánrový klišé ale i tak se dá říct, že je to celkem v pohodě nezávislá dramedie.
Firebird tornádo (1983)
Jakási "režisérská" verze původních Gone in 60 Seconds. Kde je začátek nahrazen (přestříhanou a o nový záběry doplněnou) scénou úvodní honičky z Junkmana a přibylo i pár obrazů s muži zákona, kteří v původním filmu nemají zrovna moc prostoru. Nicméně, ve finále je to furt to samý, akorát trošku jinak. Bohužel jsem viděl originál i Junkmana dřív a tudíž na mě Deadline Auto Theft působí trochu divně a nic víc než marketingový kalkul v jeho vzniku nevidím. Ale diváci nepolíbení zmíněnými filmy můžou být možná i spokojeni.
Clean (2021)
Popelář s temnou minulostí, hasákem a brokárnou. Poslední třetina je celkem fajn vybíjená. 3,5*
Godzilla vs. Kong (2021)
Spektakulární digibordel s poněkud tupym a hlavně dost předvídatelným scénářem. 2,5*