Posledné recenzie (8)
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Davam 2 hviezdy za napatie a akciu, dalo sa na to pozerat, krv nechybala, pila pilila, ale film obsahuje nelogicke situacie ktore u mna znizuju jeho kvalitu. Videl som vsetky filmy na tuto tematiku. Aj ed gaina, zlomyselny, bereavement apod. Doporucujem pozriet radsej film z roku 1974 a 2006. Pripadne este 2003
Mikrobi (1976) (seriál)
Tento animovaný seriál si pamätam z detstva v dobe keď vysielali Miazgovcov a celkom sa mi páčil. Dlho som nemohol najsť jeho názov. Bol tam robot Augustín a nejaký chlapec Ďutko, ktorému robot pomáhal. Úvodná znelka znela "Volá sa Augustín, náš robot, náš robot..." Najviac sa mi páčil diel Ďutko a korálky, ktorý mohol niektoré malé deti aj trošku vystrašit. Aj ako dospelý by som si ho znovu po tej dobe ešte raz pozrel. Nebol až tak naučný ako Pa a Pi, ale mal dej, kde robot pomáhal chlapcovi a zachranoval situáciu, alebo mu niečo zlé nechcel dovoliť, na ktorý sa dalo pozerať.
Atómový mrak (2006)
Filmy o Černobyle a radioaktívnom žiarení su mojími srdcovkami. Keď nejde o americký film, automaticky počítam s tým že tam nebude toľko klišé a nezmyslených scén, čo sa potvrdilo aj v tomto filme. Prvá polka filmu zaujala na výbornú, aj keď tam mohlo byť podľa mňa viac záchranárov z civilnej ochrany. Snáď každý pozná následky Černobylskej katasrofy a preto mi tam chýbal ten pud sebazáchovi a miesto toho ho vystriedali emócie zamilovanych ludí. Celý film sa zameral iba na dvoch teenagerov a jedneho malého chlapca. Druhá polovica filmu neposobila nijako katastrofickya pôsobila ako béčkový rodinný film o láske dvoch mladých a skoro nebolo poznať, že by sa niečo vážne stalo. Na katastrofický film, tam bolo podľa mňa málo napätia. Filmov o radiácií je niekoľko. Silkwoodová, Činský syndrom, Černobylské denníky, Krajina zabudnutia, Černobyl-nultá hodina, Jaderná havárie na Three Mile Island, Atomový vlak, Nenadchlo, ale pozerať sa na to dalo. Dávam 3 hviezdy. Pozrite si radšej veľmi dobrý film Silkwoodová s Meryl Streep a Cher .