Posledné recenzie (604)
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
První série byla dobrá. Zajímavá. Druhou jsem viděl jen půlku za skoro deset let. Párkrát jsem se k tomu zkusil vrátit ale prostě to nejde . Udělali z toho šílenou hovadinu . Segrestorovi jsem poradil WD a ptal se ho po první sérii co na tohle říká . Psal že je to kokotina a nechápal jsem proč. Teď už vím. Viděl dopředu co z toho bude.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Skvělá minisérie. Srovnatelná s nejlepší produkci od HBO. Uhlík sice Hojerovi není moc podobný. Ale hrál to skvěle. Překvapil Kotek který se z klucika jak ho známe vypracoval v herce který dokáže zahrát cokoli. Doufám že bude druhá série METODA MARKOVIČ: Straka např. Máme těch magoru v historii taky dost.
Špinavý obchod (1986)
Jeden z takových těch méně známých , méně slavných Arnoldovek. Příběh se hodně podobá francouzským thrillerům ze 70 a 80. Let. Říznuté příběhem Donnieho Brasca a třešnička je Arnold který rozbije pár hlav a procedí pár hlášek. Z dětství si nejvíc pamatuju "Neměla bys pít když pečeš " 🤣 jinak jsem to jako kluk neocenil, ten příběh není čistá akce, kterou jsem chtěl jako dítě.