Recenzie (8)
Invalid (2023)
"Šak to neni rádio, to je on!"
O.C. California (2003) (seriál)
Marissa je pri***ana a nedá sa to pozerať... - "Aratai" 2022
Hostel (2005)
lol
Buffalo Running (1883)
5 rokov v produkcii ale na Sallie Gardner at a Gallop to urcite nema. V podstate sa jedna o recyklaciu rovnakeho nametu nieco ako Fast and Furious.
Sallie Gardner at a Gallop (1878)
Suhlasim s AndrejBB urcite najlepsi film roku jeden by povedal "bez konkurencie".
The Boxing Cats (Prof. Welton's) (1894)
Vidiet velky posun od Kychnuta Freda Otta.
Kýchnutí Freda Otta (1894)
Genialny uvod no slabsi koniec.
Umučenie Krista (2004)
V pohode nizkorozpoctove beckove fantasy na nedelne rano ked v tv nic nedavaju.