Posledné recenzie (6)
Equilibrium (2002)
Zabili Seana, parchanti! Každopádně bylo to zajímavé, námět k zamyšlení, ale od doby co přestal brát léky jsem pořád čekala ... já nevím, že ten film bude lidštější, že on se víc polidští? Chápu že se tam v té šedi nemohlo najednou všechno zazelenat a okolo poletovat motýlci, ale přeci jen jsem čekala větší změnu a rychlejší odpověď v podobě nějaké akce, ale dost dlouho trvalo, než se něco takového stalo. Akční scény výborný a celkově to bylo slušný, ale něco mi tam k dokonalosti chybělo.
Crossbones (2014) (seriál)
Když už se tu hromadně nezvládáme ubránit srovnávání s Black Sails, tak moje důvody, proč mám radši Crossbones: 1. Příběh. Je tu zajímavá zápletka, která se postupně rozvíjí. (u BS je chaotičtější a vlastně je mi ukradená) 2. Postavy. V Crossbones se chovají logicky podle toho, jaké jsou, ale neznamená to, že by neuměly překvapit. (v BS jsou často křečovité a/nebo jednají navzdory svému charakteru) 3. Richard Coyle a John Malkovich. 4. Atmosféra. V Crossbones je uvěřitelnější, mnohem víc mě vtahuje do světa pirátů. 5. Ženy. Ženské postavy v Crossbones jsou sice značně emancipované, ale stále ještě uvěřitelným způsobem. (u BS to jde až do extrémů) Zkrátka Crossbones je kvalitní pirátský seriál u kterého se těším na další díl.
Neranditelní (2014) (seriál)
Prvních pár dílů nebylo nic moc, i když potenciál tam cítit byl. Příliš se to motalo kolem ohraného konceptu borec učí blbce jak balit holky. Pak se ale tohle téma trochu upozadilo, začalo to být víc o dvou rozdílných kamarádech/partě kamarádů a kvalita se značně zvedla a posledních pár dílů jsem se už úplně královsky bavila.