Posledné recenzie (1 578)
Ip Man 2: Majstrovo víťazstvo (2010)
Ip Man jako mistr bojových umění si založil bojovou školu ale místní školy ho nechtějí za konkurenta tak si musí respekt vybojovat a na konci v boji proti britskému boxerovi ukáže že to co dělá umí ze všech nejlíp.Povedené bojové scény.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Průměrná akční podívaná,začátek se rozjel dobře ale pak to začalo být pomalé téměř bez akce až na konci ukázal Denzel co v tom vlastně hraje,jinak tam toho moc nebylo, pár strkanic mezi místníma a mafiánským gangem a Denzel to pozoruje jen z povzdálí.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Sice tam bylo akce dost a povedené scény ale na druhou stranu se tam objevilo i pár nezáživných a dá se říct nudnějších momentů,možná by stačili dvě hoďky a nebyl by čas se nudit,scéna s padajícím vlakem byla to samé když už padal třetí vagón už to přestalo bavit