Posledné recenzie (148)
Láska je slepá (2020) (relácia)
Prečo tie americké ženy musia byť také afektované a rozprávať a správať sa ako úplné sliepky?!! hrozne prznia tú angličtinu..celé to pôsobí tak otravne umelo a lacne :/ hold ale čo sa môžem čudovať keď si človek zapne americkú TV reality show..:D
Dva papežové (2019)
Nemôžem tvrdiť, že sa jedná o zlý film -naopak je veľmi dobre a kvalitne spracovaný, s dobrým hereckým obsadením a námetom..ale pre mňa bol jednoducho príliš "ťahavý" a nezaujal ma natoľko ako som si myslela, že zaujme...
Tekutý písek (2019) (seriál)
Bavila ma atmosféra seriálu- zbohatlickí teenageri a ich svet v znamení divokých párty, dovoleniek na jachtách, zaujímavých aktivít a užívaní si života, ktoré potom odhalí aj tienistú stránku toho všetkého..a že vlastne všetko čo sa zdá na pohľad dokonalé vám šťastie neprinesie a nesie sa to ruka v ruke s nezáujmom blízkych, citovým chladom a so vzťahmi, ktoré vlastne neexistujú..plus (mám rada všetko európske a hlavne škandinávske), páčili sa mi flashbacky, výber hercov aj spôsob spracovania- divák je tak nejak prirodzene "lapený" dejom, a s každou epizódou dychtivo čaká na rozuzlenie. A to keď prišlo, tak spolu s ním prišla aj troška sklamania (preto tá hviezdička dole), akoby som čakala niečo prepracovanejšie a s väčšou pointou či nápadom. Záverečná "pravdu odkrývajúca" scéna trvala "5 sekúnd" a bolo...a o tom výslednom rozsudku by sa dalo tiež celkom slušne polemizovať!
Posledný denníček (13)
before trilogy
love that !