Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Fringe (2008)
Krok za krokom (1991)
Dr. House (2004)
Bol raz jeden život (1987)
Gumkáči (1985)
Akty X (1993)
Seriál,ktorý ma dostal.Je to môj najoblúbenejší.Prvých 5 serii vynikajuci,potom to už síce trochu upadalo,ale celkovo si tých 5 * zaslúži.Chemia medzi Duchovnym a Anderson funguje viac než dobre.Vďaka Aktom X som sa začal zaujímat a paranormalne javy.
Family Matters (1989)
Macko Uško (1975)
Rozprávka môjho detstva,ktorá sa mi nazmazatelne vryla do pamäte..Skvelý slov.dabing Michala Dočolomanského.