Obľúbené filmy (10)
Vtedy na Západe (1968)
Čata (1986)
Bezpochyby nejlépe natočený film y prostředí války ve Vietnamu. Výborné herecké obsazení a hlavně příběh nováčka, který se do této války přihlásí dobrovolně. Až tady poznává co doopravdy tento boj obnáší, není to hra na vojáčky, je zde vše co válka obnáší šikana ze strany starších, boj mezi jednotkama z vlastních řad. Musí být vždy na pozoru, aby neskončil jako většina v igelitovém pytli.
Bournovo ultimátum (2007)
Jason Bourne (2016)
Bournov mýtus (2004)
Agent bez minulosti (2002)
Mlčanie jahniat (1991)
Pelíšky (1999)
Vraždy podľa predlohy (1995)
Jeden z mých oblíbených, který si nenechám nikdy ujít. Masový vrah trochu připomínajícího Zodiaka, psycholožka specialistka na masové vrahy, která pomáhá s dopadením vrahů. Tento film má spád, napětí.