Recenzie (4 199)
Hellsing (2006) (seriál)
Je to debilní až běda a animace divná, taková statická. Jsem zklamaná, po čtvrtém dílu končím.
Trinity Blood (2005) (seriál)
Skvělý námět rozmělněný v nezáživný příběh s dosti divným vizuálem. Krásná hudba.
Vampire Hunter D (2000)
Hezká hudba, svižný příběh, trocha romantiky, milý závěr. Za mne spokojených 70%.
Castlevania: Nokturno - Série 1 (2023) (séria)
Nikdy jsem podobné seriály nekoukala, ale musím uznat, že dobré to bylo.
Hrozba smrti (2024)
Docela vtipná, byť dosti stupidní jednohubka, plná bitek a lehce dementních dialogů. Za mne průměr.
Čierny telefón (2021)
úchylný otec, sadistickký zabiják a mrtvé děti a jeden nebojácný kluk. Chyběla tmosféra strachu, spíše to bylo odpudivé. Za mne 45%.
Jedeme na teambuilding (2023)
Byla to naprosto strašná blbost, ale měla jsem zrovna na něco takového náladu. Navíc kombinace Polívková, Kotek, Prachař a Polnišová je dokonalá, takže dost nadhodnocuji a dávám tři hvězďule.
Zelený had (2021)
Nádherná hudba, krásná animace, zajímavý a místy i dojemný příběh, který (uznávám) se místy vleče, ale jako celek příběh funguje na jedničku. Na to, že rozhodně nejsem cílová skupina, jsem nadšená a dávám 90%.
Imawa no kuni no Alice (2020) (seriál)
Za mne zvláště první řada naprosto geniální. Super rychlý rozjezd, při hrách se tají dech a postavy veskrze dobře zahrané. Hlavní hrdina sice není největší sympoš na světě, ale působí uvěřitelně a divák si ho nakonec oblíbí. Celé je to takové tajemné a přitom akční. Druhá řada je podstatně slabší, zvláště první půlka i když díly, kde hraje Nidžiró Murakami jsou obzvláště vytuněné. Závěr pro mne mega překvapivý a nečekaný. Zvládla jsem obě řady na jeden zátah, jsem sice úplně grogy, ale fakt to stálo za to. Nejsem zrovna fanoušek východo asijské kultury, ale toto je naprostá pecka. První řada za 100% a druhá řada za 70%.
Bestiář mladé chůvy (2020)
Docela roztomilá moderní, lehce strašidelná pohádka pro děti. Za mne 50%.