Recenzie (4 184)
Vytoč môjho agenta (2024) (seriál)
Je to neucelené, děj hodně přeskakuje, nosná linka nejasná. Ale zejména v první půli seriálu je dostatek humorných okamžiků, takže já se dobře bavila. Pak už následuje dosti strmý sešup dolů, například ze situace, kde Langmajer nesnáší Marcinkovou a naopak se dalo vytřískat mnohem více. Tvůrci seriálu měli přidat více humoru, klidně i trochu na hraně a méně sladkobolných rodinných scén, Postavy hlavních aktérů, by si také zasloužily větší hloubku. Ale jinak jako celek lepší, než jsem čekala, takže za mne 50%.
Tajemství čínského velblouda (1987) (TV film)
Docela hezky rozehraná psychologická partie, kde sice byli všichni naivní jak viktoriánská panna, ale zahráli to dobře. Mladičká Hrzánová, co by děvče "zahnané" do kouta výborná. Slušná konverzačka na sobotní odpoledne. Za mne 60%.
Za všetkým hľadaj ženu (2022)
Trochu kostrbatý příběh tří žen a jejich hledání štěstí. Byť se v hlavních rolích objevili dobří herci, některým to nesedlo. Například Vašutovi s Vágnerovou, Těm jsem tu jejich romanci nevěřila ani vteřinu. Chemie mezi nimi nefungovala (nabízí se srovnání dvojice Vašut - Čvančarová, to byla zcela jiná káva) a ačkoliv je Hanka výborná herečka, tato role jí prostě nesedla a vlastně ani Vašutovi ne. Naopak uvěřitelně působila Betková a Rychlá. Námět banální, dialogy průměrné. Občas vtipný zásek, ke konci to dost tlačilo na pilu. Jako celek průměrná televizní záležitost na jedno shlédnutí. Za mne 45%.
Admirál (2015)
Vizuálně vymazlený film, s výborným scénářem, perfektní režií, hodící se hudbou a velmi dobrými hereckými výkony. Kam se na to hrabe hollywodská produkce. Snad jen chování lidí, bylo příliš poplatné dnešní době, ale zase na stranu druhou Nizozemí byla republika, ne monarchie, tak třeba tam tolik na etiketu nehleděli. Každopádně s přihlédnutím k faktu, že dnes se točí spíše samé pseudo historické blafy, musím dát plný počet.
Lovci duchů: Winchesterovi (2022) (seriál)
dost nastavovaná kaše a velká slabota. Hlavní hrdinové sympaťáci, ale vlastně neměli moc co hrát a moc se ani nesnažili.
Hellsing (2006) (seriál)
Je to debilní až běda a animace divná, taková statická. Jsem zklamaná, po čtvrtém dílu končím.
Trinity Blood (2005) (seriál)
Skvělý námět rozmělněný v nezáživný příběh s dosti divným vizuálem. Krásná hudba.
Vampire Hunter D (2000)
Hezká hudba, svižný příběh, trocha romantiky, milý závěr. Za mne spokojených 70%.
Castlevania: Nokturno - Série 1 (2023) (séria)
Nikdy jsem podobné seriály nekoukala, ale musím uznat, že dobré to bylo.
Hrozba smrti (2024)
Docela vtipná, byť dosti stupidní jednohubka, plná bitek a lehce dementních dialogů. Za mne průměr.