Recenzie (193)
Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive (2010)
Mna to vzdy po case zabavi takze super :)
Gran Turismo (2023)
Uz skutocne nemusim ked kazda vyhra je o stotiny sekund tolko umeleho napatia, ktore sa nestretava s realitou.
Všetko, všade, naraz (2022)
Cinska verzia Matrixu pew-pew.
Šógun - Zajtra je zajtra (2024) (epizóda)
Slabsie hlavne kvoli horsie pochopitelnej dohode s katolickym nepriatelom, ktora vsuva otazky ako to uhraju s ostatnymi panmi v japonsku.
Šógun - Sluhovia dvoch pánov (2024) (epizóda)
Dej viac vysvetleny takze sa uz chytam :)
Duna: Časť druhá (2024)
Lisan al Gaib!
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Obcas 2/5 obcas 3/5 no tak 2,5/5. Komicke ako sa tam snazili skutocne len obcas ukazat Amber.
Ghostland (2018)
Would you rather live in your head or face the reality ?…
Knihy smrti (2020)
Nebolo to dokonale no poviedky velmi zaujimave.
Ta dívka z fotky (2022)
Co sa tyka zanru zivotopisne / krimi velmi silny, mrazivy a smutny pribeh. 9/10