Obľúbené filmy (8)
Nedotknuteľní (2011)
Matrix (1999)
Život je krásny (1997)
Pre mňa jednoznačne jeden z Top filmov aké som videl, unikátne dielo kde divák plače a zároveň sa teší a smeje pri filme. Veľký obdiv, z toho ako sa chlap, ktorého postretla ťažká krivda, radoval zo života a snažil sa urobiť všetko pre to, aby jeho syn bol šťastný. Kiežby každá komédia bola taká kvalitná. U mňa 95%
Posledný Mohykán (1992)
Film, ktorý bol nahraný preto aby dobil moje srdce, jednoznačne patrí do Top 5 u mňa. Hudba aj príbeh sú pre mňa the best. Proste mam rad filmy pri ktorých môžem vidieť charakter a hrdinstvo naozajstných chlapov. Bodaj by po svete viac takých last of mohykanov pobehovalo. Príbeh poukazujúc na odvahu, charakter, česť, lásku ....... Tak už len to žiť. Pre mňa 96%