Obľúbené filmy (10)
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Jednoznačně nejlepší díl z celé série a to hlavně díky Seanu Connerymu. "Jak se z téhle věci vystupuje?":D
Nehanební bastardi (2009)
Prázdniny v Ríme (1953)
Tohle je naprostá jednička ve svém oboru. S každým dalším zhlédnutím objevím nějaký nepatrný detail, který dělá film tak vyjímečným. 98%
96 hodín (2008)
Vtedy na Západe (1968)
Veľký útek (1963)
Generál Patton (1970)
Disturbia (2007)
Ako uloviť družičku (2005)
Moje bezpochyb nejoblíbenější komedie, která ani na okamžik nenudí.
Unesené (2013)
Vynikající thriller, promyšlený do detailu. Už ani nevím, kdy jsem naposledy takhle hltal každou vteřinu, snad někdy u 96 hodin. Jake Gyllenhaal s tím jeho tikem v oku byl psycho, a díky bohu, že hlavní roli nezískal Wahlberg. 98%