Obľúbené seriály (9)
Atašinči no danši (2009)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Sherlock (2010)
Sherlock a Watsonová (2012)
2 baby na mizine (2011)
Bleach (2004)
Torchwood (2006)
Skoro všichni píšou, jak je 3 a 4 série užasná a nejlepší. Tak jsem se těšila ovšem čekal mě tvrdý náraz. Mě osobně se líbili víc první a druhá, třetí jsem přetrpěla a u čtvrté jsem se modlila aby už byl KONEC, jediné co se mi na čtvrté sérii líbilo byla úplně poslední scéna....
Pán času (2005)
Moffat, are you kidding me? :D