Posledné recenzie (80)
Escape Room (2019)
Tento film ve mě zanechal možná víc než bylo zamýšleno. Přošla jsem asi jen 2 únikovky a klaustrofobie, strach, ani úzkost se nekonali, ale taky se nekonala výhra. Takže nejspíš jsem soucítila s postavami, že kdybych tam byla já, byla bych tuhá hned po první místnosti, jejda. No, zároveň ve mě však přetrval nepříjemný pocit, že i když nemusí pár znuděných zbohatlíků vymýšlet zrovna escape room, tak ale nepochybuji o tom, že i v dnešní době se někde někdo nudil a "nakoupil" pár lidí pro nějakou tu srandu. Takže díky mé divoké představivosti 5*. Šlo mi spíš o to za tím filmem a tu úzkost co to vyvolalo.
Whiplash (2014)
Miluji horrory, ale taj nepříjemný pocit, kdy jsem se vžila do kůže hlavního představitele, jsem teda dlouho nezažila. Celý film jsem seděla jak v křeči a vlastně to je to pozitivní. Film do vás pumpuje emoce a nepustí až do konce.
Divoké historky (2014)
Už v průběhu filmu jsem si říkala, že rozsah hvězdiček na ČSFD mi nebude stačit. Abych řekla pravdu, správně bych nejspíš musela od tohoto filmu všechny ostatní filmy doposud mnou ohodnoceny o hvězdičku obrat. Byl to příval emocí. Byli jste rozechvěni z jednoho příběhu a hned začínal další. Analýzy a rozbory díl mi připadají nesmyslné, když se někdo nimrá ve filmu, kde někdo 10 min čumí do zdi ale z tohoto? Z tohohle filmu a jeho analýzy by se dala napsat diplomová práce. A ještě k tomu úžasnej soundtrack? Jeden z nejlepších filmů co jsem viděla za poslední léta. Jo a ještě! Já se nerada dívám na něco víckrát, ale už v průběhu filmu jsem si říkala, že toto bude můj novej oblíbenej film a budu si ho přehrávat do zblbnutí a to prosím je u mě obrovsky terno! 6*!
Posledný denníček (1)
Tento svět za cokoliv
Kdybych si měla vybrat mezi světy, jak fantasy tak scifi, tedy mezi těmito: Zaklínač, LoTR, The Elder Scrolls, Harry Potter, Mass Effect, Dragon Age, Gothic, Lineage 2, WoW, Aion.
Volila bych mezi Zaklínačem a TES, nejlíp jejich kombinaci, avšak pro atmosféru, ikdyž je dost podobný našemu světu v prohnilosti až na to nadpřirozeno, nejspíš bych si vybrala svět Zaklínače.