Obľúbené seriály (9)
Taká normálna rodinka (1971)
Dexter (2006)
Návštěvníci (1983)
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989)
Naprosto famozni serial! Precizní, profesionální zpracování, vymazlené do detailů... a ta hudba!!!...pecka. Někdejší koprodukce byly přínosné.