Obľúbené filmy (10)
Pelíšky (1999)
Tomuto filmu dávám maximální hodnocení a beru jako zatím nejleší Hřebejkův počin.O výkonech pánu herců Donutila,Polívký,Kodeta,Duška a dam Stašové,Vasáryové,Holubové a dalších nemá vůbec cenu polemizovat prostě skvělé výkony.Mám moc rát filmy s této doby a pro mladou generaci dobré ponaučení co nezažili a nezažijou.
Prebudím sa včera (2012)
Hodnotím 5 hvězdama po dlouhé době česká komedie u které jsem dobře pobavil a zasmál. Film po kterém jsem i já začal přemýšlet jaké by to bylo vrátit se časem do roku 1989 . Co mi malinko na tomto filmu vadilo je ten product placement (skrytá reklama ve filmu) ale chápu produkci ,že takto asi získala víc peněz na film.
Príbeh kmotra (2013)
Sněženky a machři (1982)
Kajínek (2010)
Nehanební bastardi (2009)
Dobrodružstvá rabína Jacoba (1973)
Báječná léta pod psa (1997)
Musíme si pomáhať (2000)
Po Pelíškách 2 nejleší film režiséra Hřebejka s konce 2 světové války. O tom jak jedna rodina v bytě schová uprchlého židovského vězně s koncentračního tábora a to i přesto , že ji neustále navštěvuje německý přisluhovač. Film o strachu,lásce ale vtipný. Dušek a Polívka opět supr.