Posledné recenzie (263)
Interstellar (2014)
Pravděpodobně můj nejoblíbenější sci-fi film ever! Fantastické herecké výkony, fantastický Nolan (jak jinak), prostředí, efekty, myšlenka a hrátky s fyzikou a časem. Napínavé, dojemné, vymazlené. A jako třešnička na dortu je brilantní Zimmerova hudba. Víc netřeba říkat, to se musí zažít!
Barbie (2023)
Co jsem čekal, to jsem dostal. Je to blbina, ale roztomilá blbina. Hudební estráda Kenů na pláži se pak v mém žebříčku nejoblíbenějších filmových hudebních momentů zařadila do předních příček. A to nekecám! K takovým pohodovkám jsem se asi prostě narodil :)
Kosmonaut z Čech (2024)
Velmi zajímavý film. Sandler opět dokazuje, že je to i herec a ne pouhý obtloustlý nýmand. Jeho parťák Hanuš je pak zcela bezkonkurenčně nejroztomilejší pavouk na filmovým plátně. Jsem si celkem jist, že si ho zamilují i zarytí arachnofobici. Je fajn, že vás i po nějaký době stále hlodá, zda byl skutečný nebo jen výplod jednoho osamělého cestovatele. Možná to je v knize vysvětleno, ale kdo ji nečetl, určitě si bude stejnou otázku pokládat taktéž. Jen mě docela otravovala ta milostně-deprimující linka, i když to o tom vlastně celé má být. Celkově to ale hodnotím kladně, i díky spojení Sandler & Česko a všech zmínkách ve filmu o naší milované země.
Posledný denníček (7)
Cestou necestou - Rhodos (2019)