Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
still the best of the best. forever!!!!
Perníkový tatko (2008)
každej v sobě má zlo, jen ho probudit..... krása p.s. pokračujem pátou serií, která být nemusela - závěr 4. řady nelze překonat..... pps. ok ok neztratila se pátá řada
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
asi vše řečeno, asi vše probráno, asi nová top seriálová desítka, asi všech pět sérií za deset dní o něčem svědčí. sopránovci odešli a špína je nahradila.
Bratstvo neohrozených (2001)
Simpsonovci (1989)
Království zombie (2019)
osm hvězd. udělat politické drama v pozadí zombie apokalypsy, kdy useknutí hlavy šlechtici se trestá smrtí, je pecka všech pecek. pomalu se rozvíjející se lovestory nesmí chybět!!! pár chybiček to má, ale první věta přebije vše. korejci. bozi kinematografie....
Newsroom (2012)
svižné vtipné logické - proč nekončíme druhou sérií (i když trošku sladkej závěr)? snad se pletu a trojka udrží kvalitu
Válka ve Vietnamu (2017)
jubilejní 200 stý hodnocený seriál. Odhadem 6000 různých dílů. Jako jubileum jsem si vybral tento skvost. Chvály na seriál je tu hromada. Já chválím sebe :-) to mi jde taky nejlépe...