Recenzie (1 937)
Zákon túžby (1987)
...je to presne aké to je - Almodóvar bez Almodóvarovej istoty a vyzrelosti. Komplet príbeh (postavy, dej) je dokonalý a keby to pán režisér písali a točili dnes, tak je z toho výkon rovnocenný s Na dno vášne. Vtedy sa toho ešte nevedeli tak pevne chopiť. Čo ale neznamená, že by tento výkon nestál za zoznámenie.
Súdny deň (2008)
Neskutočné béčko-nebéčko (jebéčko?), natočené v takom strhujúcom tempe, že nestíhalo nasierať a pokiaľ je posledná automobilová nahánačka predsa len už na hrane (menej naťahovania alebo ešte viac uletených nápadov by to chcelo), tak záver túto krátku pachuť bohato prebohato prebil. Pestré lokácie, výrazné postavy, zábavní "záporáci" a - dokonalá hlavná hrdinka... óóóóóó ááááááááááááááááno!
Uhol pohľadu (2008)
To je ako šachová partia dvoch imbecilov, ktorí sa naučili akurát tak ťahy figúr... aj tie si chvíľami pletú a šach-mat je, keď ich to prestane baviť. Všetkým dookola však budú vykladať, akú dobrú partiu práve dohrali... hovno!
SHREKove prvé Vianoce (2007) (TV film)
Prečo? Načo? ...a hlavne za čo nás kto trestá??!!
Mrtvý vesmír (2008)
Heavy Metalu 2000 sa ešte dalo pridať na hodnotení, ale tu to už (akokoľvek sú dospelácke vesmírne animáky vzácne) skrátka nejde!
Kung Fu Panda (2008)
No rozkošné a kvôli môjmu trojročnému výrastkovi som musel obývačkové(!) dvere ozdobiť plagátom Kung Fu Pandy. V rámci produkcie DreamWorks to síce patrí do tej výrazne lepšej polovice (a tej výrazne menšej - Shrek 1, AntZ a koniec) a dokonca je jasné, že takéhoto námetu by sa ani samotný Pixar nevzdali... no ani v takejto lacnej podobe nikdy na svetlo sveta nevypustili... dal by som zvoleja 4*, nebyť nevyužitého potenciálu (jednooký kráľom sa tomu zvykne nadávať)
TMNT: Ninja Korytnačky (2007)
Jedol som k tomu pizzu a nesadla mi na žalúdok. Jasné 2* !!!
Milenci ze severního pólu (1998)
skoro som tomu uveril, skoro bez driemot a skoro mi ten koniec neprišiel vydieračský, ale očisťujúci.. skoro za päť (pozn. - vhodné vnímať v skoro alfa hladine)
Previerka osudom (1971)
Trochu inak schématické, ale schématické... pred 20-timi rokmi zjav, z dnešného pohľadu už dosť nešikovné i keď snaživé. Ale stále dobrý partizánsky film, ktorý kvôli na svoju dobu netradičnému zobrazeniu partizánskej vojny právom patrí (alebo mal by patriť) do niečoho ako "zlatý fond".
Michael Clayton (2007)
včera - aký je ten svet nakoniec predsa len spravodlivý ... dnes - aký film som to videl včera?