Posledné recenzie (408)
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Je to hloupoučké, hodně neoriginální, prakticky všechno je odněkud ukradeno, i když občas ne ke škodě. Třeba Kubrickovo Osvícení super. Ale celkově slaboučké a bez Macháčka prakticky o ničem. On to celé táhne. Zbytek herců jen křoví. Na třetí díl se nechystám. Škoda času
Argylle: Tajný agent (2024)
Tak jsem to nezvládl. V polovině přestalo bavit, to věčné přeblikávání na Zaklínače se prostě nedá vydržet. Kravina a nijak zábavná. Teda, minimálně do poloviny
Kosmonaut z Čech (2024)
To jako vážně? 57% hodnocení? Tolik? Když pominu tragéda rádoby-herce Sandlera a nulovou výpravu - potažmo vizuální efekty, zbývá "příběh". Nevím, ale směšná parodie na Solaris to fakt nezachrání. Vypadá to jako staré české pohádky z nedělních siest říznuté užvaněnou ulicí, co se snaží tvářit hrozně oduševněle a filozoficky. To ani není film, spíš menší experiment co ještě divák snese. Dle hodnocení vidím, že minimálně polovina jich snese celkem dost. Tak držím palce do dalších podobných sraček. Jak tady teď čtu některé komentáře tak vidím, že Spaceman je dobrý matroš pro pár smažek, ostatní to moc nebavilo zřejmě. Tak snad to hodnocení ještě zaslouženě klesne. Chernobyl byl po čertech dobrý počin, moc nechápu, že Renck vygeneroval takový psychedelický sranec