Posledné recenzie (92)
Wo de ma ji 4 ge gui (2023)
V tchajwanské kinematografii nejsem tak zběhlý, a proto toto hodnocení je převážně subjektivní. Byl to velice pohodový film, byla zde zmíněna vážná témata, ale prezentována byla s až komickým nadhledem. Ze začátku je film spíše komický, dramatickou zápletku má, jak jinak, na konci. Příjemné překvapení, hlavní herec velmi fajn. Mimochodem film má alternativní verze napříč asijskými státy. Doporučuji!
Jú jú hakušo (2023) (seriál)
Po celkem povedeném One Piece live action seriálu (pokud nejste skalní fanoušek animované předlohy), je tohle celkem zklamání. Nehledě na to, že jsem viděl animovanou předlohu, tady se prostě nic moc nepodařilo. Ten děj je tak hrozně zkrácený, že to prostě nepůsobí dobře, ale vůbec. Plusem jsou bojové scény a výběr hlavního herce (Takumi Kitamura), to lze konstatovat jako pozitivum. Na jedno podívání dobré, ale bohužel nečekejte zázraky. A chyby v českém dabingu jsou už jen třešnička na dortu.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (relácia)
První polovina (tedy pět dílů) úspěšně za mnou. Se vší úctou a respektem mi připadalo, že se tu až příliš tlačilo na pilu ohledně otázek afroamerické diskriminace. Upřímně, jsem nejtolerantnější člověk, co znám, ale tady mi to přišlo hrozně "na sílu" a věřím, že to někomu může připadat otravné. Co se ale týče jednotlivých her, oceňuji i přidání jiných než v seriálu. Každopádně mi to celé připadá hodně "nemastné, neslané", nemá to prostě žádnou dynamiku a akci, spíše to spadá k bulvární reality show. Každopádně jako zkrácení čekání na Squid Game Season 2 (2024), fajn. Ale o nic nepřijdete.