Posledné recenzie (2 000)
Ricky Stanicky (2024)
Dost pohodová a zábavná comedy s výborným John Písmejkr Cenou, kterýmu jsem dřív nemohl přijít na chuť, ale teď se mi ten jeho koženej xicht pozdává čím dál víc. Celkově je snímek průměr, ale zabaví...
Land of Bad (2024)
Průměrná akčňárna, která si vzala za vzor starej film BAT21 s Hackmanem a Gloverem. Na ten ale budu rozhodně vzpomínat víc.
Potulný samuraj Kenšin: Zrození (2012)
Velmi slušná samurajská rubačka, ale je potřeba vědět že je podle komiksu, to znamená lehce "anime styl" a tak k tomu přistupovat. Bavil jsem se a určitě dám další díl.