Recenzie (8)
Mnichov: Na prahu války (2021)
"a Francie s Británií budou muset bránit Československo" no stačilo :D
Kroos (2019)
Až na toho otravnýho Williamse super dokument!
Queen a Slim: Na úteku (2019)
Jestli takhle vypadají zásahy v US, tak už to možná chápu.
Noc s nabrúsenou britvou (2003)
Viděl jsem asi v deseti letech a můžu říct, že jsem vůbec nezapomněl na poslední scénu v lese. Výborný!
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Kromě toho, že to vypadá vizuálně skvěle a jsou tam efektní momenty, tak příběh jako takovej je prostě sr*čka. Nelogický chování hlavních postav bylo do nebe volající a stejně tak nesmrtelnost některých z nich. Měl jsem za to, že Leatherface je jedním z nás, akorát o trochu víc narušenej. Ale že toho tolik sežere...
V sieti (2020)
Ten pes se tam vyčůral schválně, nebo ne?
Anelka: Nepochopený střelec (2020)
V jistých chvílích těžko stravitelný a pochopitelný. Jako Anelka.
Beautiful Boy (2018)
A pak že po několikaletém užívání pervitinu nemůžete mít hezkou pleť.