Recenzie (75)
Sandman - Ať se ti o mně zdá (2022) (epizóda)
Jenna Coleman jako Johanna Constantine byla skvělá volba. Za mě nejlepší epizoda.
Hardcore Henry (2015)
Začátek fakt slušnej, ale pak to šlo z kopce...
Outcast (2016) (seriál)
Zatím pěkný průměr, tak snad se to zvedne..
Prepadnuté v dome (2016)
Nuda a zas nuda... příběh samotný, by snad mohl stát za to, pokud by to bylo zfilmované jinak. Takhle film nemá co nabídnout (kromě popcornu v herně)...
Dánske dievča (2015)
Na tento film jsem se těšila strašně dlouho a rozhodně nezklamal. Co se týče výkonu herců, tak si nemohu stěžovat. Nejen, že Eddie opravdu působil jako ženská, ale vypadal i tak (a teď nemyslím jen, když byl Lili)... Postava jeho manželky byla skvělá, tolik pochopení, co měla, jsem upřímně nechápala já...
Mŕtvy bod (2015) (seriál)
Nechtěla jsme hodnotit po úvodu a tak jsem to nechala až na teď. Pilot byl skvělý, druhý díl nic moc a já si začala říkat, že je to další ze série kriminálek, kterým chtěli dodat něco extra (v tomhle případě potetovanou holku) a nijak zvlášť se jim to nevede. Nicméně, poslední tři díly (1x6,7,8) byly skvělé, takže rozhodně uvidím, jak jim to půjde dál.
Gangster KA (2015)
Očekávala jsem, že film prospím celý (pozn. byla jsem po noční :D ) - to se nestalo, nicméně, co se týče hereckých výkonů, tak až na Bjelaca a Čermáka opravdu žádná sláva, začátek filmu mi přišel chvilkama nudný - celkově ale z filmu špatný pocit rozhodně nemám a jsem i zvědavá na díl druhý.
Purpurový vrch (2015)
Jeden z nejlepších gotických hororů jaký jsem kdy viděla. Obsazení uchvacující (prostě Tom...) a ačkoliv byl film prostě dost předvídatelný, celkově jsem si ho dost užila.
Cape (2011) (seriál)
Miluju Davida Lyonse, ale ani ten tohle už nezachrání... :/ škoda...
Final Girl (2015)
Půjdu proti proudu, ale mě se ten film sakra dost líbil...