Posledné recenzie (90)
Winx Saga: Osud (2021) (seriál)
První cca tři díly je to fakt celkem bída, po prvním díle jsem přemýšlela, jestli to rovnou neodpískat, ale nakonec jsem z vypětím všech sil vydržela a následný díly už byly aspoň trošku o něčem. Jsem zvědavá, jak se poperou s druhou řadou, potenciál tam určitě je.
After: Tajomstvo (2021)
Já chápu, že nacpat knížku o 728 stránkách do jednoho filmu je fakt nereálný. Ale to co z toho udělali je fakt smutný. Bohužel to pramení už z toho, že od začátku prvního dílu vynechávají dějové linky a tady se jim to krutě vymstilo. Nemají totiž co do toho filmu dát a pak se jim to takto utopilo. Kdyby aspoň v předchozích dílech ty vynechané linky nastínili, což by nebylo tak těžké, pak tady měli na čem stavět. Nehledě na to, co se to sakra děje neustále s hereckým obsazením? Vždyť v každém díle krom Hardina a Tessy hraje téměř všechny někdo jinej...??? Je to na dvě hvězdičky a tu třetí dávám ze soucitu ke knížkám a hercům, které mám ráda.
Upírske denníky (2009) (seriál)
Už je to nějaká ta chvíle, kdy jsem dokoukala všech 8 sérií a já se prostě nemůžu zbavit toho, abych každý den se k tomu aspoň nějakým způsobem nevrátila (video, rozhovor, zajímavosti atd atd atd). Dlouho na mě žádný seriál/film nezanechal takový dopad. Ten kdo mě trošku zná, ví, že já dávám na emoce a ten seriál je prostě emocemi úplně napumpovaný, takže je to opravdu můj šálek kávy.