Posledné recenzie (544)
Hrozba smrti (2024)
Gyllenhaal opět skvělý. Co na tom, že příběh je jednoduchý a přímočarý. Ne každý film musí být osudový, epický a osudový. Občas neuškodí pohodová zábava, která skvěle plyne do finále. Za mě je snímek svým způsobem feelgood film a to, protože v první půlce z Gyllenhaala vyzařuje vyloženě pozitivní energie. Občasný vtípek neuškodí a účast McGregora už je jen taková třešnička na dortu.
Ferrari (2023)
Srovnání se snímkem Rivalové se nabízí. A i když v mnohém jsou Rivalové lepší, Ferrari jako film rozhodně stojí za to a to díky skvělému Adamu Driverovi. Nejsem fanda do aut, takže neřeším detaily života Enza nebo jeho aut. Dokonce ani nesrovnávám Mannovo aktuální dílo s jeho starší tvorbou. K filmu jsem přistoupil s čistou hlavou a to je asi to nejlepší doporučení. Neřešte kritiku filmu a jen si ho užijte.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Díky hejtu jsem měl mizivá očekávání a Snyder nepatří mezi mé oblíbence. A právě díky tomu jsem si film užil. Je mi úplně jedno, co všechno to vykrádá a ani neustálé zpomalovačky mi kupodivu nevadily. Netvrdím, že je to veledílo, ale je spousta mnohem horších filmů, které jsou velebeny za nic. Takže pokud máte rádi svět podobný Warhammeru, nečekáte dojemné drama a naopak chcete na dvě hodiny vypnout a jen si užívat něco ve smyslu "je to barevné a hýbe se to", dejte filmu šanci.