Obľúbené filmy (9)
Frozen (2010)
Dobré drama. Zatím můj nejlepší film. I když jsem se na něj dívala s titulky.. Dobré záběry vlků, které miluju. I když jsem nepochopila proč se někdo z nich nespustil dolů .. A né skočit po nohách ..
Panna Aquamarine (2006)
Mučedníci (2008)
Poltergeist (2015)
V zajatí démonov (2013)
Byla jsem na tom v kině , a můžu vám říct ,že polovička kina křičela. Z kina se šlo okolo půlnoci domů a lidi dělali jak už ve filmu 'tlesk, tlesk' tak byla i sranda. No takže k filmu.... Byl velmi povedený a scénky s hlasitým vybafnutím se vážně povedli. Jeden by si myslel :'Aha, a teď něco vybafne' a ono nic.. A z ničeho 'BAF!' a člověk se lekl. Na konci filmu měla polovička kina zakryté oči, jestli něco vybafne.. Nakonec nic a všichni si oddechli.:D Zatím můj nejoblíbenější horor , u kterého musím přiznat když byla scénka na skříni a scénka , jak tam byla ta uklizečka tak sem si v kině zadělávala oči, držela se kamarádky a někdy i trochu vykřikla s davem v kině. Fakt paráda! pět hvězdiček, jednoznačně. Úžasně natočené.
Sinister (2012)
Pád do ticha (2003)
Pád do tmy (2005)
Cesta hrôzy (2006)
Výborný Thriller, drama a napětí . A to se mi velmi líbilo! Film mě zaujal a dávám mu proto plný počet hvězdiček ,velmi se mi líbil . Jak říká 'bobin' ,nenechte se zmást hodnocením , fakt skvělý film:)