Posledné recenzie (176)
1670 (2023) (seriál)
Nic jsem od toho nečekal a hned po prvním díle, si mě tvůrci zaháčkovali, protože je to velmi vydařená satira, která si střílí z tehdejších reálií, ale zároveň i ze současných světových i čistě polských témat včetně katolické církve. Do Monty Pyhtonů, které tady někteří zmiňují, to má hodně daleko a kdybych to měl k něčemu přirovnat, tak je to The Office akorát z polského zapadákova 17. století. Jan Pawel je totiž stejný kretén v podobné pozici jako Michael Scott/Davida Brent z obou mutací. Část vtipů je tedy založená na jeho trapnosti a idiocii, ale kromě toho si Poláci vtipně utahují i z mnoha dalších věcí. Doufám, že bude druhá řada.
Neobyčajný svet (2022)
Vizuálně zajímavá, ale jinak veskrze tuctová a předvídatelná disneyovka, kde se sice furt něco děje, ale nemá to žádný přesah. Pixar to bohužel není.
Boba Fett: Zákon podsvetia (2021) (seriál)
Hlavní devízou Boby Fetta v původních Star Wars pro mě byl právě ten fakt, že o něm moc nevíme a jeho postava je obestřená tajemstvím. Takže jeho sólo seriál po pádu impéria mě nechával chladným a vlastně to dopadlo podle očekávání. Bobova linka o nalezení smyslu života a budování reputace v podsvětí je průměrná a zajímavou jí činí v podstatě jen ta westernová stylizace. Pořádně se to rozjede až u páté epizody, kdy se vrátí Mando. Finále je pak místy trochu úsměvné, protože tam všichni postávají uprostřed ulice a diví se, že je někdo trefí, ale zrežírované je to celkem ok.