Obľúbené filmy (10)
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Můj nejoblíbenější film. Snad jednou najdu dostatek slov abych ho mohla okomentovat jak se sluší a patří.
Polnočná míľa (2002)
Across the Universe (2007)
Rok diabla (2002)
Good bye, Lenin! (2003)
Moulin Rouge (2001)
Single Man (2009)
Třetí hvězda (2010)
Obsahuje mírný spoiler! Tak nějak vůbec nevím, co napsat. Po dokoukání jsem filmu okamžitě šoupla pětihvězdu a začala uvažovat, který film z mé TOP 10 bude muset z kola ven. Ale pořád si nějak nejsem jistá, co mě na tom tak zaujalo. Koneckonců, příběh je jednoduchý a nepřináší nic nového. Perfektní herecké výkony i skvělá kamera, zajímavé snové sekvence... to všechno má spousta dalších filmů. Možná mě zaujalo to, že celý film se tváří jako smutný, a on je smutný, Jamesova situace je smutná... ale na konci je řečeno samotným Jamesem, že to není tragédie. A to ve mě rezonuje už tři hodiny, ty závěrečné věty pronesené úžasným hlasem Benedicta Cumberbatche. No, jen dvě věci jsou jisté. 1) Už dlouho jsem nebyla tak rozhozená a zmatená z filmu a 2) tohle určitě není naposledy co jsem Third Star viděla. EDIT: Ty závěrečné věty pronesené úžasným hlasem Benedicta Cumberbatche ve mě rezonují už 5 dní a já přesouvám film do mojí TOP 10.