Recenzie (621)
Burácení s Burácem (1981) (TV film)
Pátý přes devátý. Holomajzna! Tohle se nepovedlo.
Rédl (2018) (seriál)
Konečně zase dobrý pan Hřebejk, který ale nevypadá jako pan Hřebejk. Jedno z těch obdobích kdy se zřejmě nejvíce rozkrádala tato země a obecně se na našem území dělalo mnoho věcí, které smysl moc nedávali a prostě se jen mnoho bezpáteřních ohebných lidí pakovalo. Bez příkras, bez filtru, jak to mám rád. Sokol hraje skvěle, moc mu to sedlo a rád bych ho viděl více v takových to rolích. Duo Hofmann a Novotný jakbysmet (jak jinak samozřejmě). SPZétka ACS potěšila. Za konec děkuji. Bohužel snad ani jiný bý nemohl.
Hodinový manžel (2014)
Jako veledílo to není, ale já se díky hercům docela bavil, když byli na place hodinoví manželé. Klub odložených žen o ničem. Poctivé 2*.
V pasti (2016) (seriál)
Za mě utahaná nuda. Atmosféra nula. Postavy o ničem. S 6 dílem odcházím.
Bez vědomí (2019) (seriál)
Skvělé! Mrazivé! Bez skrupulí! České top špionážní drama.
Vysoká hra (2020) (TV film)
Nic moc pozitivního, za to skvěle natočeno. Více takových počinů v naší kotlině prosím!
Hubieho Halloween (2020)
Jako tohle už je moc velká ptákovina. A to za mě i na Sandlera. Jako sem tam to baví, ale i když je Hubie výbornej, tak v porovnání s jinými ujetými Sandlerovkami je toto slabota.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Silné, velmi silné. David Attenborough uměl vždy zaujmout a kdy jindy, než tímto svým celoživotním svědectvím, poselstvím, predikcí? K zamyšlení, pochopitelné úplně pro všechny. Bez skrupulí, tak jak to on vždy dělal, ale zároveň díky moc za finální část. Prostě naděje umírá poslední, ale musí se konat.
Nestyda (2008)
No jako komedie to není. Ale co ono to vlastně je?
Ženská na vrchole (2019)
Nejlepší na celém filmu je skladba od Báry Basikové a dua Střihavka Pavlíček. Začínám mít pocit že Annu Polívkovou asi v něčem normálním jen těžko uvidím.