Posledné recenzie (115)
Infinity Pool (2023)
co k tomu říct - HLAVNĚ LEVNĚ - od toho se odvíjí vše ostatní. Tudy doufám cesta nepovede...
Silo (2023) (seriál)
Naprosto nechápu to nadšení. Sexmise byla aspoň vtipná, Velinského román Engerlingové byl alespoň novátorský a v mnoha ohledem zajímavý, ale tohle? Naprostá a totální nuda - banální zápletky, banální dialogy, rozmělněné a nevýrazné "NIC".
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Ach bože, velmistr patosu, podbízivosti, podlézavosti a stupidních dialogů zase úřadoval... Kdy už se konečně za podobné výplody chorých vozků začnou udělovat nepodmíněné tresty odnětí svobody?!!!