Obľúbené seriály (10)
Ajťáci (2006)
Dva a pol chlapa (2003)
Frasier (1993)
Neuveriteľný seriál. Neviem či ešte podobný uvidím. Inteligentný humor, ktorý je dosť často založený na dvojzmysloch a vzájomnom nepochopení sa. Všetky tie psychiatrické úvahy alebo snobské priority a debaty dvoch bratov Frasiera a Nilesa o operách, víne, vyššej spoločnosti, na ktoré má ich otec Martin vlastný názor, mi budú veľmi chýbať. Zdarne týmto trom sekunduje príjemná fyzioterapeutka z Manchestru Daphne, Frasierová produkčná Roz alebo super extra úžasný pes Eddie. U tohto Jack Russela mám pocit, akoby chápal úplne všetko. Až sa čudujem, že im neišiel sem-tam nakúpiť alebo, že nevaril :) Po nejakej dobe si to určite pozriem ešte raz. Najlepší seriál, aký som doteraz videl :)
Priatelia (1994)
Krok za krokom (1991)
Courage the Cowardly Dog (1999)
TOP rozprávka môjho detstva. Ksichty Courage, keď sa bál sú proste na nezaplatenie :)
Kravaťáci (2011)
Práve som dopozeral poslednú dostupnú časť a jedine čo môžem povedať je WOW! Suits mi bez varovania vyrazili dych. Čakanie na ďalšiu časť bude trýznivé, mučivé, strašne, hrozné :)