Recenzie (931)
Osada - Epizoda 4 (2023) (epizóda)
Na Kolečkovo fekály začínám být alergický. Párkrát jsem se zasmál, ale jinak je to ve své podstatě vlastně pěkná debilita ... :-). První řada měla vyšší úroveň, ale jinak to asi dokoukám.
Dejvické divadlo - Znovu na začátku (2023) (epizóda)
Tak tohle je úplně jiná liga, než první díl, paráda. Úžasné výkony a zajímavý dokument.
Rodičia - No Arseholes (2023) (epizóda)
Jsem s hodnocením přísný, ale tohle je hodně výrazný podprůměr a velký skok dolů oproti všem předchozím dílům této série. Dějově o ničem. Herecky to taky nezachránili, nebylo moc co hrát. Snad bude zase lépe.
Huldra (2021)
Skvělé! Na začátku se mi líbí krátké prolínání přítomnosti s následnou budoucností. Je to velice vkusné, šikovné, nádherně provedené a šetří to čas. Zbytek filmu též vynikající, na 15 minut fakt skvělé. A kupodivu tam nic podstatného nechybí. Herecky taky paráda, efekty skvělé, hudba, kamera, režie, tohle je fakt krátkometrážní filmová lahůdka. Blahopřeji, děkuji a vřele doporučuji, při téhle stopáži a kvalitě prostě nemůžete udělat chybu. Pokus vás tedy alespoň trochu zajímá mystery či light horor.
Na povrchu (2020)
Nedovedu si představit to jako rodič nechat tak, jak to dopadlo. Kamera podobně bláznivá jako příběh, ale jinak musím hodnotit kladně. Možná jen škoda, že se divák nedozví, co tomu předcházelo. Výborný film, který jistě nebude pro každého. 90%
Co ste hasiči - Black-Out (2023) (epizóda)
Tak jsme klesli na dno. A já nebudu čekat, jestli se od něj někdy odrazí ... První série byla fajn, tohle už je natahaný brak, další Novácké dno s Rychlým v čele a Koptou za zády. Děkuji, dál nechci, stačilo, odcházím.
Dogove dni (2021) (seriál)
Neuvěřitelně krásný i milý seriál, který mě pobavil a potěšil. Tohle se moc povedlo.
Dejvické divadlo - Zrod nového divadla (2023) (epizóda)
Zajímavý začátek. Jsem zvědavý na další díly.
Nebo s.r.o. - The End (2023) (epizóda)
Zbyla už jen trapnost a to pořádná. Humor nikde, příběh žádný, nebaví to, tak k čemu. Jestli to míní dělat takhle, asi by se na to měli už vykašlat.
Oktopus - Škaredá streda (2023) (epizóda)
Vzhledem k tomu, že se to nijak neposouvá a nebaví mě to, končím se sledováním. Nebaví mě tady ani Krobot, natož jeho šílená kolegyně nebo snad příběhy.