Obľúbené seriály (7)
Dexter (2006)
Uvazujem ci uz niekedy bol serialovo vymysleny tak inteligentny clovek ako je Dexter. Uznavam ze serial ma genialnu myslienku to dokonca aj po piatej serii. Bravurny vykon Michaela C. Halla. Vyzera fakt ako seriovy vrah.
Frasier (1993)
Mal som tu styri. Co to za chyba sa mi stala. Serial z mojej top 5. Cherry Niles?
Mentalista (2008)
Osobne nerozumiem preco ma tento serial len 66%. Podla mna vyborny serial ktory si zasluzi pozornost. Simon Baker je tu neuveritelny sympatak. A najlepsie na tom je ze ludia s takymi schopnostami naozaj existuju.
Psych, s. r. o. (2006)
Dr. House (2004)
Zacal som tento serial sledovat na poziadanie znameho a musim uznat ze sa mi zapacil od prveho dielu. Lauriemu uloha pristane ved inac by si nezasluzil pat-nasobnu nominaciu a dvoj-nasobnu vyhru zlateho globa no nie?